Wednesday, 5 September 2012

Weekend haul!

I'm terribly behind with a few blog posts I have planned - one is a ninja/hits comparison that I promised earlier in the week, and I am photographing that today if all goes well!

The reason I have been so busy is that I was away all weekend. I saw some wonderful people and had a great time! I also crossed the border and visited Flensburg and spent the best part of a day shopping for polish there. This is what I bought:


Not all of it is for myself, some is for swaps and some for presents - no, I do not need 5 of Essence's Peel off base coat!

It was a lot of fun buying polishes in actual shops, those of us who live in the land of $21 OPI usually do most of our polish shopping online. I am constantly surprised at the great quality of brands like Essence, Catrice and P2 compared to their cheap price. I can't wait to get to try all of these bad boys!

Here's a link to a guide to Flensburg polish shopping I wrote earlier - you know, before I didn't have a blog:

Flensburg polish shopping

It also has a picture of an even crazier polish haul from my last trip there. Oh dear.


It's in danish, but if for some reason you're english speaking and going to Flensburg, run it through google translate to make it completely meaningless.





6 comments:

  1. Sikke en masse lækkerier... Puuuha må vist snart til Tyskland og shoppe amok ;)

    ReplyDelete
  2. Det er helt vildt, hvad man kan komme hjem med efter sådan en tur. Sidst jeg var dernede, var det med en kollega, der endte med at sige: "Jeg har aldrig set nogen købe så meget neglelak før!" - på trods af, at jeg syntes, at jeg begrænsede mig, for at det ikke skulle blive pinligt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg havde min mor med første gang i Flensborg - hun var pænt chokeret, selvom jeg også prøvede (mere eller mindre vellykket) at begrænse mig :D

      Delete
  3. Wooow! Der er mange! Bare de var mine ;)

    -Jeg har nomineret dig til Liebster blog award! Tillykke! :P Du bestemmer self helt selv om du vil deltage ;)
    Du kan se mere om det her: http://panicpolish.blogspot.dk/2012/09/liebster-blog-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak for det Mette, det er sødt af dig. Jeg springer desværre over :)

      Delete