Wednesday, 1 August 2012

Nail mail from Brazil!

I did a swap with a lovely brazilian lady that I met in a facebook nail polish swap group. After a scary moment with customs (who opened it and I can only assume they must have accepted that it was a gift and not a sale) I picked it up from the post office today. And this is what I received:



Amazing holos, duochrome, glitter and a beautiful flakie, so much beauty that I almost wish I had a blog to share this with the world! Or at least the 10 wonderful followers it might have had.

I obviously couldn't choose between my new beautiful children, so I had to do a skittle holo mani.

On my right hand, from pinky to thumb:
Hits Hera
Hits Cutie Pie with Hits Hefesto
Jade Hypnose
Jade Surreal
Poseidon
On my left hand, from pinky to thumb:
Hits Dionisio
Hits Zeus
Hits Apolo
Hits Ares
Dote Luxo Hits

I would apologise for my terribly dry cuticles from being abused with acetone yesterday, but realised that would probably just draw more attention to them, so I won't do that. Just look at the pretties ooooh the pretties!

They're all so incredibly gorgeous and I can't wait to try the rest. And if we ever get some sun in this bloody country, I'd love to try to get a photo of these in sunlight because trust me, there is a lot of hidden holo potential there!!

They show it a bit better with flash:



I changed the red nails for a slightly more uniform skittle mani for work tomorrow.


10 comments:

  1. Åhhhhh de er fantastiske! Ihhhh verdens bedste swap :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Virkelig! og hun er allerede så småt i gang med at planlægge vores næste swap woo!

      Delete
  2. Det er næsten så man falder besvimet om over al den fantastiske neglelak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, det er fantastisk - jeg er faktisk lidt misundelig på mig selv!

      Delete
  3. Jeg kan ikke se billederne, mit dyre Brazil polish filter virker yay
    det kan selvfølgelig også være fordi jeg slet ikkeer inde på en blog, der viser uanstændigt flotte lakker fra Brasilien - suuuk, hvor er de smukke!!!

    ReplyDelete
  4. Øverste række nr 2 fra venstre, er det cutie pie? Eller er det nr 5? Anyway, så er den der Cutie Pie da godt nok lige kommet som NO. 1 (!!!) på min købe-liste!!! Huuha, den er flot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nej, Cutie Pie ligger yderst til venstre på øverste række. Nummer 2 fra venstre øverst er Moonbow. Jeg syntes det blev godt med Hefesto over en duochrome, det skal jeg bestemt lege mere med!

      Delete
    2. Jeg blev lidt forvirret over dit svar her, og gav vidst op ;-) Den yderste til venstre ligner en sølv lak. Men på billedet hvor du har taget dem på neglene står der: Hits Cutie Pie with Hits Hefesto og det skulle være den negl der er grøn/lilla (og så tænkte jeg: nej nu køber jeg altså den stargazer!!)
      Nu har jeg så googlet Cutie Pie (det er en duocrome ikke? :-/) og den ser mere lilla/blållig ud end stargazer, så den forbliver på ønskelisten :-p

      Delete
    3. Ah, altså... når nu jeg siger venstre mener jeg jo højre *host* det kan jeg da ikke forstå du bliver forvirret af :D

      ...og Cutie Pie er et must på ALLE ønskelister!

      Delete